wtorek, 15 marca 2011

CZESLAW NA MEZA

 UWAGA!!
MOZILOWA AKCJA URODZINOWA.

Otoz jest sprawa.
12 kwietnia Czeslaw Spiewa zwany Czeslawem Mozilem, tudziez Mistrzem,Geniuszem, Panem Czeslawem, Czesiem ,Czesiuniem i milionem innych synonimow ,ktore i tak prowadza do jednego 
          MA URODZINY!

Urodziny beda zapewne obchodzone bardzo hucznie i w wielkim stylu jak przystalo na TVNowska gwiazdeczke.Pewnosci nie mam ale sadze,ze wiekszosc gosci Czeslawa nie bedzie tego pamietac.

Czy ktos z was kiedys slyszal o akcji CZESLAW NA MEZA?
Tutaj podaje Linka do strony,ktora powstala jakis czas temu.Stworzyla ja grupa bardzo szalonych i przesympatycznych kobiet [czyt. fanek Mozila].+ Marika bardzo ladnie sie podlizuje.
Ogolnie chodzi o to,ze mozesz wyslac ankiete do Czeslawa i przy dobrych wiatrach i przy w miare duzym kacu Czeslawa ZOSTAC JEGO ZONA!
Czy to nie jest kuszaca propozycja??



12 kwietnia Mozil konczy 18 lat + bardzo duzy VAT.
Jezeli chcialabys albo chcialbys dac mu najlepszy z mozliwych prezentow to dolacz do autorek strony Czeslaw na Meza.
Musisz nagrac krotki filmik + zyczenia urodzinowe dla Czeslawa.Z reszta wkleje wam cala instrukcje:

"Hej dziewczęta!

Zbliżają się urodziny Czesia, a my po raz kolejny ruszamy tyłki i szykujemy niespodziankę (której Czesław prawdopodobnie już się spodziewa ;-)).
W ubiegłym roku miałyśmy niezły ubaw z filmikami, w tym roku znowu bawimy się przed kamerami.
Co musicie zrobić, by podbić serce Czesława? Przesłać nam filmiki, na których wystąpicie Wy lub Wasze koleżanki, koledzy - jednym słowem wszyscy fani Czesława, którzy po raz kolejny chcą złożyć mu życzenia i przy okazji wyznać sympatię. 
Aby było nieco bardziej zabawnie wprowadzamy pewne zasady. Udawajcie, że bierzecie udział w castingu na żonę Czesława. W filmie pokażcie wszystkie swoje zalety i przekonajcie go, by wybrał właśnie Was. Prosimy o kreatywność, chcemy czegoś odlotowego, co znowu wywoła śmiech.
Prosimy o wysyłanie filmików o dobrej jakości dźwięku i obrazu.

Filmy wyślijcie pod adres czeslawnameza@o2.pl lub za pomocą wiadomości prywatnej na Facebooku (jako odpowiedź na tę wiadomość) najpóźniej do końca marca!*

*(jeśli ktoś wie, że dostęp do kamery, aparatu z funkcją nagrywania etc. bedzie miał dopiero na początku kwietnia, prosimy o informację, zrobimy wyjątek)

Jeśli ktoś słyszy o nas po raz pierwszy odsyłam na stronęwww.czeslawnameza.ubf.pl, sam Czesław wspominał o nas wielokrotnie, m.in. w Playboyu, na okładce płyty "Pop" etc. Mam nadzieję, że możemy na Was liczyć dziewczęta!

Pozdrawiamy i zapraszamy do zabawy!''





Oto pierwszy z filmikow ,ktory nagraly dziewczyny:


I Filmik z reakcja Czeslawa na akcje szukania Mozilowej zony:



Jezeli jestes jego prawdziwym fanem czy tez fanka i chcialabys sprawic mu przyjemnosc w jakikolwiek sposob-nie wnikajmy- nakrec swoj filmik i wyslij pod podany adres, smsa o tresci CZESLAW NA MEZA nie musisz wysylac...
Filmik zostanie osobiscie dostarczony do Mozila , na pewno bedzie zachwycony tak kreatywnym prezentem urodzinowym.
Jak wspomnialy juz dziewczyny w ,ze tak to nazwe 'instrukcji' , Czeslaw czesto wspominal o tej akcji. W wielu wywiadach.
Geneza powstania akcji jest bardzo ciekawa, ale jezeli jestes prawdziwym fanem Mozilowej 'sztuki' to za pewne juz ja znasz.


Zostalam poproszona o pomoc wiec zachecam was do wziecia udzialu w tej akcji.Nic wam nie szkodzi a czeka was duzo zabawy no i przeuroczy usmiech Mozila,ktory tak wszyscy kochaja.


No dobrze, nie wszyscy.

Zielone Miasto pozdrawia i wlacza sie w urodzinowa Akcje dla waszego ulubionego Grajka.

M.Sz.

14 komentarzy:

  1. Czesiu!!!!!,JESTES ZJAWISKIEM JESTES MOIM IDOLEM.serdecnie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam Cie bardzo goraco!!
    Czeslaw M.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale polałam z tego komentarza, Marika ;pp

    OdpowiedzUsuń
  4. Marto o co Ci chodzi?
    dlaczego wymawiasz imie mojej najwierniejszej z fanek?
    Czeslaw M.
    Pozdrawiam goraco!

    OdpowiedzUsuń
  5. no spoko.
    pamiętasz, co miałeś mi z Wawy przywieźć? nie zapomnij, bo kiepsko będzie.
    bajo, uważaj na się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj pamietam pamietam jak moglbym zapomniec?

    OdpowiedzUsuń
  7. super, pamiętaj, że póki Ty pamiętasz to ja pamiętam o biletach, które mam kupić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Marto, nie mow takich rzeczy bo moje fanki sie ode mnie odwroca i co ja wtedy zrobie...?

    OdpowiedzUsuń
  9. będziesz normalnym człowiekiem, jak my wszyscy.
    e, konto fikcyjne, nigdy by Mozil nie zwrócił się do mnie per "Marto"

    OdpowiedzUsuń
  10. hahaha wariatka z Ciebie Martus:*

    chcialam tak oficjalnie,jak sie zwraca do fanow;p a jak mowi do Ciebie?

    MARTO przeciez po prawej na gorze jest napisane,ze to konto fikcyjne wiec nie wiem jak mozna sie pomylic;p

    OdpowiedzUsuń
  11. (Jezuuu wiem że konto fikcyjne, heloooooo? :D)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja wiem,ze ty wiesz ale no wiesz nie kazdy to wie skoro pozdrawiaja Czeslawa ;d!

    OdpowiedzUsuń
  13. mam problem bo kocham czesława ale jestem przeokrpnie nieśmiała wolałabym napisać do niego osobiście maila ale za nic nigdzie w necie nie moge go znaleźć czy ktoś mógłby podać jak ma

    OdpowiedzUsuń
  14. jakbys go naprawde kochala to znalazlabys do niego dostep;)

    OdpowiedzUsuń