wtorek, 15 lutego 2011

Czeslaw Mozil i Acid Drinkers -''Nothing Else Metters''





Czeslaw wzbudzil dosc duzo kontrowersji spiewajac z Acidami cover tej piosenki, wielu fanow Acid Drinkers Bylo oburzonych wspolpraca 'grajka' z tym zespolem.Ale malo kto wie,ze podobno byl nagrany dla 'jaj'. Zobaczcie co Czeslaw mowil na ten temat:


''Nie można ruszać Nothing Else Matters, nie? Ale to są ludzie z jajami, to brzmi całkowicie cyrkowo... Ja tam śpiewam tylko zwrotki... ale tam gra Arka Noego, nie? I ja tam spiewam... „And nothing else mattersssss...” (Czesław śpiewa refren podobnie do wokalisty The Tiger Lillies). I ja mówię chłopakom z acidów: „Dostaniemy w dupę za to” i oni mówią: „I tak dostaniemy w dupę. Bo i tak nas nienawidzą w kręgach metalowych, że robimy takie rzeczy.” I ja się cieszę, że mogę być częścią ich płyty. Więc się mega jaram. To było mega fajne.''


A Tutaj filmik ,w ktorym przeprowadzono 'wywiad' z Nergalem, Czeslawem i Titusem:






Osobiscie uwielbiam ten film ze wzgledu na Titusa! 


Czeslaw zawsze na koncertach wspomina Nergala!
Oto frgament wywiadu,w ktorym Mozil opowiada jak poznal Nergala.Z reszta w filmiku powyzej rowniez o tym mowia:


"No i rozwalił... 

Nie no... można tak powiedzieć, ale bardzo było miło. Nergal jest całkowicie otwartą osobą, więc ja też przyznam, że gdybym zaprosił go dwa lata temu to by nikt nie pytał „O, jest Nergal”. Ja chciałem go troche z jajem zaprosić do piosenki, która nie jest mocna i czadowa, tylko... dla mnie to jest troche taki patos... kicz trochę ta piosenka „Dziewczyna z branży”. Wielka frajda. 

Podobno przyszedłeś do niego z wódką i ze śledziami. 

Do wszystkich chłopaków z Behemotha. Tak, przyjechałem z wódką i wziąłem śledzie duńskie... a potem perkusista przyjechał z polską wódką i polskimi śledziami. 

Czym się różnią śledzie polskie od duńskich? 

Mi bardziej smakują duńskie... Inne rzeczy bardziej smakują mi polskie. Uwielbiam polską kuchnię, ale to są śledzie z curry, na słodko. Duńskie śledzie to mistrzostwo świata. 

Polskich nie lubisz? 

Polskie też jem, ale jak jestem w trasie. Ale jestem przyzwyczajony do tych słodkich śledzi. 

W trasie do wódki? 

To też prawda. (śmiech) Śledzie są cudowne z wódką.''


Pamietam fragment jakiegos wywiadu, gdzie Nergal powiedzial swojemu znajomemu z zespolu,ze Czeslaw za rok rozpierodli polska scene muzyczna, w sumie mial racje!

2 komentarze:

  1. Osobiście wolę oryginał tej piosenki. Głos czesława nie za bardzo pasuje do tego utworu.

    OdpowiedzUsuń
  2. i o to chodzilo drogi Trekar ;)
    zeby przelamac schemat, poza tym to utwor robiony dla jaj , Titus i Czeslaw nawet o tym mowili!
    tez wole orginal!
    Nie wszystko co Czeslawowe musi byc dobre;p

    OdpowiedzUsuń